LIMBA ROMÂNĂ – ACTIVITATE REMEDIALĂ ÎN VEDEREA SUSȚINERII EVALUĂRII NAȚIONALE-clasa a VIII-a

        Scopul activității este de a motiva elevii să învețe pentru obținerea unor rezultate mai bune la evaluarea națională, prin adaptarea elevilor la sistemul de notare și de încadrare în timp, prin eficientizarea ritmului de lucru la un test tip evaluare națională.

Se urmărește eliminarea factorilor de risc ale învățării eficiente, precum și inadaptabilitatea la o rezolvare eficientă și corectă. Se  acordă mai mult timp elevilor care își însușesc mai greu materia și care au puțină intuiție matematică în a aplica metode de rezolvare  și  de a utiliza cele mai potrivite metode de instruire, de a le oferi feed-back-uri concludente şi de a le acorda idei de rezolvare, atenţie şi înţelegere asemenea elevilor cu rezultate mai bune. Remedierea situaţiei la învăţătură, creşterea procentului de promovabilitate la evaluarea  naţională, precum şi formarea unei imagini de sine corespunzătoare, depinde de colaborarea permanenta dintre profesor-elev –părinte și de interesul reciproc al lor, astfel încât nivelul de aspiraţie al elevului să fie în concordanţă cu posibilităţile sale reale de învățare.